Pressmeddelande 2010-12-06
Daniel Gustafsson, säljansvarig Norden hos Starke Arvid
Daniel Gustafsson har tillträtt som Säljansvarig Norden hos Starke Arvid. Daniel har tidigare under många år arbetat inom sportartikelbranschen med uppbyggnad av återförsäljarnas nätverk senast som Promotions director på Elan & Dolomite USA, Vermont där Daniel var ansvarig för den Nordamerikanska marknaden.
Tidigare har Daniel även varit anställd hos Skimar och Elan där han var ansvarig för den internationella marknaden i sitt arbete med att bygga upp och implementera vinstdrivande lokala agenturer på promotionssidan för försäljning av tävlingsprodukter
I sin nya roll kommer Daniel att ansvara för försäljningen av Starke Arvids produkter på den nordiska marknaden.
– Starke Arvid har en stark ägarprofil med lång och djup erfarenhet i branschen och det tillsammans med ett stort fokus på Lean Production och materialhanteringsflöden gör att uppdraget känns extra inspirerande och intressant. I min roll som säljansvarig för den nordiska marknaden kommer jag bland annat att jobba för att ta Starke Arvid ett steg närmare våra partners och återförsäljare, säger Daniel.
För ytterligare information, vänligen kontakta:
Mattias Hellner, VD, tel: 0703-08 89 69, e-post: mattias.hellner@starkearvid.se
Om Starke Arvid Sedan 1978 har Starke Arvid tillverkat och utvecklat ergonomiska hjälpmedel för yrkesfolk inom byggbranschen. Många års samarbete med innovativa byggnadsarbetare och företag har gjort varumärket Starke Arvid starkt inom bygg- och entreprenadbranschen. Starke Arvid har utvecklat konkreta idéer kring hur man kan effektivisera arbetet på byggarbetsplatsen. I utvecklingen av nya produkter strävar Starke Arvid alltid efter att eliminera slöserier i arbetsprocesserna för att frigöra värdeskapande tid.
För mer information, se: www.starkearvid.se
Pressmeddelande Starke Arvid
- Categories →
- News
- Pressrelease
-
Press Release (Eng) Seamless
-
Philips Juicer
-
Bananfakta.se
-
Svedholm Design nyhetsbrev
-
Philips Kitchen New Concept
-
GE Moneybank banners
-
Saltsjöterrassen prospekt
-
Affärsmagasinet Företagaren – artikelserie sociala medier
-
SeJu Soon Webb
-
Svedholm Design Webb
-
Nordier webb
-
Projektbok Svensk Inredning
-
Bilaga till tidningen Buffé (Ving)
-
Magasin Vings Värld nr 2, 2012
-
Ving Resa med barn (hemsida/blogg)
-
Plantagen Wallpaper
-
Ving webbkampanj
-
Bauhaus nya badrumsserie Camargue
-
Nyhetsbrev Ving Solsäkra semestern
-
B-REEL Treatment IKEA reklamfilm
-
Annons Landet Resort
-
Ving webbkampanj
-
Nyhetsbrev Ving – Vinn en resa till Maldiverna
-
Utskicksserie MKMAB
-
Starke Arvid Produkttexter Smartlift ENG
-
Pressmeddelande Starke Arvid Nordbygg
-
Lustjakt Pressmeddelande
-
Ny webb Retune
-
-
Bröllopsinbjudan Byjos English
-
Marknadsföring SmögenMagasinet
-
Produktkoncept Starke Arvid
-
Annons Idrottsbudet
-
Nyhetsbrev RG
-
Nyhetsbrev RG
-
Nyhetsbrev Mobilwebb
-
Folder Smartlift
-
Marko Kaj Moving Företagsfolder
-
Webbtävling Nokia N9
-
Webb MKM
-
DM Cabseal
-
DM 2 Cabseal
-
Web/AD Mabi Flexilease
-
Newsletter Starke Arvid
-
Nyhetsbrev RG
-
Nyhetsbrev Starke Arvid
-
Tailor Made Företagspresentation ENG
-
Folder ADAPTUS
-
Utskick rekrytering
-
Product Sheet Smartlift EN
-
Pressmeddelande Starke Arvid/Fjärås
-
Företagspresentation Tylömarks ENG
-
Kundcase beslutsstödssystem
-
Arvid Nordquist Företagspresentation ENG
-
Pressmeddelande Starke Arvid Cramo
-
Pressmeddelande Starke Arvid
-
Pressmeddelande Starke Arvid
-
Pressmeddelande Tylömarks
-
Nyhetsbrev RG
-
Newsletter On Demand
-
Newsletter On Demand
-
Web Campaign Broadband
-
Campaign Mobile Broadband
-
Campaign Com Hem
-
Folder Visit Bergslagen English
-
Visit Bergslagen webb
-
New ways to a tighter Big Band – The General Method, Mats Holmquist
-
Broaden webb ENG
Clients
